fredag den 7. oktober 2011

Dagens to do

Jeg har lavet mig en to do liste til dagen idag, da jeg i morgen skal holde mit første cupcake kursus med AOF. Jeg er så spændt, så spændt, og for at være sikker på at jeg husker det hele, tænkte jeg at en lille liste nok ville være det bedste!

  •  Handle ind
    • Kop og kande
    • Netto
  • Hente varer hos specialkøbmanden
  • Ajorføre opskrifter, samt udskrive dem
  • Laminere opskrifter, på kærestens arbejde
  • Lave holdopdeling, hvilke hold der laver hvad, med hvilke farver
  • Ydermere, på apoteket for kæresten
Det lyder måske ikke som noget specielt, men jeg er allerede en smule stresset i mit hoved, jeg vil jo bare gerne have at de får et helt perfekt kursus i weekenden!

Men jeg tager den nu alligevel lidt med ro, nemlig starter jeg dagen med en lille kop the med skummet skummetmælk samt en hjemmebagt bolle med ost og hjemmelavet brombærmarmelade, der tilsat lidt dejlige sprøde, søde, røde vindruer. Mums filibaba, liver er slet ikke dårligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar