mandag den 10. oktober 2011

2. del - også en succes!

Ja som overskriften lyder, var anden del af mit cupcake kursus, også en succes.

Efter en så god første dag, glædede jeg mig så meget til at komme ud af døren igen, at jeg helt glemte kameraet i farten :(
Øv bøv, bussemand.

Men heldigvis er der jo så et kamera i min telefon, men da det er sådan en lidt halv gammel en af slagsen, så kan jeg faktisk ikke lige finde ud af at få dem gelejdet over på computeren. Bluetooth virker ikke som jeg vil, jeg kan ikke finde det stik som der egentlig skal bruges osv osv...
Men mine kære kæreste har lovet at ville hjælpe når han kommer hjem engang, og så skal i da få lidt billeder derfra også!
Billederne jeg har fået skudt er desværre kun af de fine mesterværker som vi fik lavet, og ikke et eneste fra processen.. Men men men, 5-6 november samt d. 19-20 november, holder jeg igen cupcake kursus, (og der er stadig faktisk stadig lidt frie pladser d. 5-6 november, hvis du skulle få lyst til at være med ;) ) så der skulle der være rig mulighed for at få taget nogle flere billeder.

Alle som var med på kurset her i weekenden syntes det havde været rigtig godt, og at de havde lært noget, så det er jeg rigtig glad for :)

Billedet du her får, er af den cupcake jeg syntes jeg havde fortjent at nyde da jeg kom hjem fra kurset.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar