fredag den 9. september 2011

My new BFF (Best Friend Forever)

Har du nogensinde set Paris Hiltons program, af samme navn? - Hvis ikke kan jeg godt afsløre at det er noget vældigt pladder, og du er bestemt ikke gået glip af noget(!!!), men det ved du nok allerede bare når du ser navnet på programmet samt hvem programmet handler om... Og egentlig er det slet heller ikke det, som mit indlæg skal handle om. Men men men...

Da jeg var på blogtræf tilbage i marts, fik vi en maaaaasse goodies med hjem, og en af de goodies, er altså blevet en ret god ven af mig.

Idag skal vi have sådan lidt rodfrugtemix i ovnen, og der var Mr.Alligator her altså bare så kanon.. Normalt plejer jeg faktisk at stå og skære alting ud med kniv, men det gad jeg virkelig bare ikke idag, så mon ikke han alligevel gerne ville på banen efter at have ligget et halvt år i skuffen?



Han skuffede mig i hvert fald ikke det mindste, og det blev let som en leg, og hurtigt som .. Bjarne Riis (!!!???) at få snittet de kære rodfrugter...
Det er Lex at have plads til alverdens køkkenelementer i sine skuffer, specielt når man er doven!


Og således så det ud, lige inden det kom i ovnen... Og nu står det bare der og bager/steger til jeg er sulten, og til manden min, kommer hjem <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar