mandag den 26. september 2011

Jeg hopper med på legen!

Eller jeg kunne også have sagt.. JEG VIL OGSÅ VÆRE MED!


For her i blogland florerer jo lidt a-z leg, og ikke om det skal gå mig forbi... Så hvis du vil vide mere om mig, så er det nu ;)


A. Age: 23

B. Bed size: 140x200, hvis det stod til mig havde vi en sengder var mindst 180 bred, for jeg elsker at sprede mig, og så skal der jo også lige være plads til kæresten min, og Otto.

C. Chore that you hate: rengøring, bare sådan generelt

D. Dogs: Først var det Nico, så blev det Bastian, Mille, Robin, Ronaldo, som alle var hunde fra mit barndoms liv.. Bastian lever endnu, men ikke megt længere, den kære bebs er snart 16, men kan ikke høre og næsten ikke se længere.. Men Otto har jeg nu, som er min første helt egen hund. Han er bare den bedste!

E. Essential start to your day: en lille gå tur med Otto


F. Favorite color: turkis. grøn, lilla og gul 

G. Gold or Silver: silver, baby!

H. Height: 1,72½ m... 

I. Instruments you play(ed): det har desværre aldrig lige været noget jeg har kunnet, bortset fra "Stille nu, hører du, aftenklokken ringer. Solen sank, stor og blank, nattens stilhed bringer" på klaver, som jeg lærte i måske... 3. klasse?

J. Job title: Studerer bachelor i international hospitality management og fritidsjobber i Fakta på Søborg Torv, lidt endnu...

K. Kids:
ingen, endnu.

L. Live: I Kongens Lyngby, men født og opvokset i Øster Toreby (Nykøbing Falster) på Lolland.
M. Mother’s name: Marianne

N. Nicknames: Det snart længe siden jeg er blevet kaldt ved kælenavne, men Julle er en genganger, samt Juliet.

O. Overnight hospital stays: Da jeg var omkring de 12 år var jeg indlagt en nat eller to på sygehuset i Nykøbing Falster, da jeg pludselig om morgenen var besvimet ved morgenbordet og var væk i et par minutter.. Eller det er i hvert fald hvad jeg har fået fortalt.. De troede jeg havde epilepsi, men det viste sig vidst bare at være en nerve i ryggen som sad forkert.

P. Pet peeves: Jeg kan være ret så sensitiv over for lys og lyde, så jeg kan godt få et mindre "flip" hvis jeg er ved at falde i søvn om aftenen, og min kæreste stadig har sin natlampe tændt. Og så hader jeg folk der smasker! 

Q. Quote from a movie: Ah sådan noget er jeg så dårlig til at huske! Men måske noget med "Everybody can cook" fra Ratatoille. Alle tiders yndlings film! 


R. Right or left handed: Højre

S. Siblings: 
to småbrødre, en på 19 og en på 11. 

T. Time you wake up:
Meget forskelligt, men hvis jeg skal i skole omkring 6.30, ellers 7-8.00... Men er det som sagt ikke skole dag, så står jeg bare op og lufter Otto og spiser morgenmad, ser måske lidt Go' Morgen Danmark, og så kan jeg godt gå ind i seng og sove lidt igen.

U. Underwear: Aldrig noget der matcher , men hvor ville jeg gerne være en af dem der som altid ser perfekte ud, inden under tøjet.. (Hvis der er nogen der gør det?)

V. Vegetable you hate: Bladselleri er noget fanden har skabt, og ligeledes frisk koriander. Fy for katten. 

W. What makes you run late: Jeg er for det meste god til at komme til tiden, men ellers er det nok fordi jeg liiiige skal have lidt mad med ud af døren ala en madpakke, for tænk nu hvis jeg skulle sulte!

X. X-Rays you’ve had: Uha, tænder, hoved, håndled, ryg, nakke og ankler.. Men heldigvis aldrig noget brækket, kun et piskesmæld og forstuvninger...

Y. Yummy food that you make: Al den mad jeg laver, som jeg har brugt tid på og øset kærlighed i.. Hvis det bare er hurtig mad, så glemmer jeg tit saltet.. eller over salter...

Z. Zoo animal: Jeg har altid været mest fjollet med at se på Påfugle, når jeg som barn var i Folkeparken med mine forældre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar