onsdag den 14. september 2011

Flere sygdomssysler

En anden ting jeg idag har fået tiden til at gå med i min sygdomsseng, har været at sy denne lille kanin...




Opskriften har jeg fundet i en bog der hedder "Kom med ud" som jeg har lånt på biblioteket :)
Kaninen er syet i hånden af kogt uld, og ligeså stoppet med uld. Øjnene og snuden er en rest sort akryl garn jeg havde liggende, og hale pompom'en er råhvid men det er også en rest, så jeg er ikke helt sikker på hvilken slags garn det er.

Da jeg først havde klippet stykkerne ud var jeg lidt skeptisk, og tænkte at jeg da aldrig nogensinde kunne se hvordan det skulle blive en kanin, men jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med resultatet!

Men tænker om jeg måske skal rette lidt på modellen således så den ikke er så høj over bagbenene, for jeg syntes godt nok den hænger lidt med hovedet.

Nu vil jeg gå tidligt i seng og passe min sygdom, skole og arbejde bliver det nok heller ikke til i morgen.. Men forresten har jeg også taget et billede af tørklædet fra indlægget tidligere, på model.. (Dog en sygdomsbefænget model af slagsen aka. mig selv)

Den minimale farve man kan ane i mit ansigt er fordi Otto jo selvfølgelig skal luftes selvom jeg er syg.. Min kære Otto er faktisk også syg, han har fået sig en ordentlig omgang øjenbetændelse.

Ha' en dejlig aften, og forbliv friske ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar