torsdag den 15. september 2011

Endnu en kanin


Denne håndsyede sygdoms kanin ville gerne have nogle blomstrede ører, og det fik den!
Ydermere fik den også et lille bøj på ørerne, jeg syntes det blev lidt finere end uden, den første kanin kan du se her
Men denne kanin har endnu ikke fået hverken hale eller øjne og snude endnu, for jeg syntes egentlig den er meget sød som den er.. men pompom'en ligger klar hvis jeg skulle ombestemme mig.

-

Jeg har gjort min pligt idag, og sat et kryds. Det glæder mig at alt det her valg kampagne ræs bliver overstået, for jeg syntes valgkamp bringer noget af det grimmeste op i folk.
Hvilken ret har man til at svine til eller gøre nar af andre, bare fordi de ikke har samme holdning som en selv?
Jeg syntes der skal være plads til alle, og jeg respekterer alles holdninger, så længe det ikke går ud og bliver ekstremistisk.

-

Jeg håber du får en god aften, og at du får dit ønske opfyldt om hvilken regering der skal lede vores danske land.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar