torsdag den 25. august 2011

Så du mig i Aftenshowet igår?

Jeg var i Aftenshowet på DR1 igår aftes, ca. 19.27 eller noget i den stil, hvor jeg fortalte om mit kursus hos AOF i cykelslangesmykker. Som sagt er cykelslangesmykker rigtig billigt at lave, da man med meget få materialer kan få et rigtig flot resultat.
Gamle cykelslanger, noget snor og måske et par perler, og du har en halskæde/armbånd/fingerring med et lidt råt look, nærmest læder look, til næsten ingen penge.

Hvis du ikke fik set mig (eller gerne vil se mig igen ;) ), så kan du gøre det lige her, og du finder mig ca. 23,18 minutter henne i showet.

Det var sådan en stor oplevelse af være med! Aldrig har jeg siddet før og fået sminke på af professionelle, og aldrig har jeg før været med i et tv program!

Jeg er bare så stolt af at lige præcis mit kursus fik lov at blive en del af Aftenshowet.. Der findes som de siger i indslaget rigtig, rigtig mange aftenskolekurser og så blev lige præcis mit udvalgt til at komme i fjernsynet :)

Her til sidst vil jeg lige vise et lille billede jeg tog af DR's bygning, hvor Aftenshowet stadig er igang i baggrunden.
Billedet tog jeg kort tid efter indslaget hvor jeg var med, var afsluttet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar