fredag den 12. august 2011

Min skønne, skønne lillebror

Ja dette indlæg har i nok ikke svært ved at forestille jer hvad handler om... Gårsdagens/nattens begivenheder har bestemt sat sit tag i mig men min lillebror holder altså hovedet koldt, og på skadestuen sagde de at han muligvis havde fået en lille hjernerystelse da de væltede rundt i deres båd, og derfor helst ikke måtte se fjernsyn, spille computer m.m. idag.

Derfor valgte han at han ville være lidt kreativ, på helt eget initiativ!

Jeg syntes det var lidt for sejt, det han kom frem til, selvom jeg syntes det der phineus og ferb, eller hvad det hedder, er noget vanvittigt pladder af børnetv af være, men uanset hvad var det inspiration fra deres hjemmeside at han lavede det.


Først et billede af min seje lillebror på en af min pap og lillebrors tidligere sejlture.



og herefter billeder af hans "lyssignal" som hænger på toilet døren og viser om der er frit eller optaget.
- Men billederne kunne jeg ikke lige få rykket rundt så de stod på den rigtige led.

Lav en god dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar