mandag den 22. august 2011

Føj for en koriander

Ja, her til aften ville jeg lave en nyt indlæg til min nye "tirsdags-krydderurte"le dille... Og indlægget skulle handle om koriander.. Så derfor have jeg købt en lille dusk hos grønthandleren, og lavet den dejligste suppe med græskar, sød kartoffel, peberfrugt og rejer.. Toppen over i'et skulle være et drys af koriander - og på den måde kunne retten indgå i min dille... Men fy føj for en koriander, det er bare slet ikke mig.
Og nu sidder lugten (nogen ville måske sige duften, men ikke mig!) i mine fingre, og jeg har vasket og vasket og det vil bare ikke væk!

Heldigvis dryssede jeg det ikke i gryden men direkte på min tallerken, så endnu mere heldigvis kunne jag bare tage en ny portion.. Men jeg mistede appetitten, sandt at sige, sjældent at det faktisk sker. Og nu sidder jeg bare tilbage med den kvalmende lugt som jeg ikke kan få væk...


Men lækkert så det da ud, ikke sandt?

2 kommentarer:

  1. Jeg læste engang at om man kunne lide eller ikke lide koriander er genetisk bestemt - bare lidt trivial at udfylde din aften med ;-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. *HA HA*...den var go'
    Det er også en meget speciel smag, men jeg har ikke helt fravalgt den endnu ;-) Go' aften...

    SvarSlet