tirsdag den 16. august 2011

Den spæde start

Jeg skal her til weekenden have bagt et sted mellem 80 og 100 cupcakes da jeg på fredag skal afholde mit første cupcake kursus og på lørdag er der sommerfest i andelsboligforeningen hvor jeg bor, hvor jeg også har sagt jeg kommer med cupcakes :)

Og JA! du læste rigtigt. Jeg skal til at holde cupcakekurser :) Yaaayyy!
Jeg har været så heldig at få en aftale i hus med AOF heri Lyngby-Taabæk/Gentofte/Gladsaxe om 2 cupcake kurser, et her til efteråret og et til foråret.
Men lur mig! De skrev til mig meget få dage efter at kusus kataloget var kommet på gaden at cupcakekurset her i efteråret allerede var fyldt, og med venteliste, så om vi ikke kunne stable endnu et på benene.
Ydermere havde de også hørt om mit cupcake kursus i en AOF afdeling nær Roskilde, hvor de ligeledes gerne ville afholde et kursus. Så indtil videre har jeg tre kurser på programmet her i efteråret..



Men cupcakekurset jeg skal afholde på fredag det er min konfirmationsgave til min kusine, hvor hun må tage 5 veninder med til kurset. Jeg valgte at det skulle være min gave til hende, både fordi jeg var sikker på hun ville syntes det var sjovt, men også fordi at jeg så fik en mulighed for at på det afprøvet før jeg skulle gøre det i AOF.

Derfor er jeg nu gået i gang med at bage til weekenden.
Her vises første "kuld" som er vaniljemuffins med syltede brombær (brombærmarmelade om man vil)


1 kommentar:

  1. umm - de ser lækre ud. Og fedt med kursus


    x

    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet