onsdag den 31. august 2011

Back to school

Puha, idag er første dag tilbage i skole! Første dag som bachelor studerende... Faktisk har jeg ikke haft timer siden 31. marts, da vi gik igang med hovedopgave-skrivning på serviceøkonomen, så jeg gruer en smule for det. Men heldigvis er det intro de første tre dage, men i dag bliver hård, for ikke nok med jeg skal være i skole fra 9.00 til 15.30, så skal jeg også på arbejde fra 16.00 til 22.15 ;s

Men nok om alt det kedelige, i får her et billede af den smukkeste kornblomst, hvilken jeg fotograferede her i sommeren da den stod på mit bord, og er helt klart min yndlingsblomst! Og disse smukke billeder vil jeg tænke på når jeg bliver lidt træt i løbet af dagen, og er sikker på det vil kvikke mig op!



1 kommentar:

  1. Du har da vundet i min MOST t-shirt giveaway.
    Send mig din postadresse pr. mail, så sender jeg din t-shirt.

    Karen

    SvarSlet