søndag den 28. august 2011

15 minutes of fame GIVE AWAY!

Efter at have haft mine fifteen minutes of fame (eller nærmere 3!) syntes jeg det måtte være på tide med en GIVE AWAY.

Og den give away er selvfølgelig et sæt af mine "berygtede" cykelslangesmykker, bestående af en halskæde, et armbånd og en fingerring.


Smykkerne du kan vælge imellem ses herunder:









Der er 3 halskæder, 2 armbånd og 5 fingerringe at vælge imellem.

For at være med, er reglerne som hos mange andre.

1 lod for kommentar + fast læser
2 lodder for kommentar + fast læser + link på din blog
3 lodder for kommentar + fastlæser + link din blog og på facebook

Billedet til at linke med kommer herunder.. Jeg håber i vil være med :)





4 kommentarer:

  1. Uha. Her er jeg da med. 3 lodder.

    SvarSlet
  2. ihh hvor fine sager.
    jeg er med med 1 lod :)

    SvarSlet
  3. Virkelig smarte smykker. Jeg vil meget gerne være med med 2 lodder :)

    SvarSlet
  4. De er ret fede. Jeg deltager med 1 lod. Mvh Johanne (Johanne.busk@gmail.com)

    SvarSlet