søndag den 29. maj 2011

Slut med dårlig samvittighed...

Nu er det slut med den dårlige samvittighed!

Jeg har nemlig skrevet min hovedopgave færdig, rettet den og skrevet den ud - så nu har jeg igen tid til at blogge!


(en ordentlig stak papirer som skal sorteres således at jeg får 5 eksemplarer af min hovedopgave ud af det)


Grunden til min blog har været meget stille på det sidste er nemlig at det har givet mig så dårlig samvittighed når jeg har blogget frem for at skrive opgave.. Men hey, man har da også brug for pauser så man kan få clearet hovedet og tænke klart igen? Så ja, jeg har faktisk fået lavet et par kreative projekter alligevel.

I dag har jeg i hvert fald taget revanche og har lavet alle mulige ting allerede... Vasket sengetøj, bagt brød og kammerjunker, ih det skønt igen at have tid til at lave ting man elsker!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med den færdige opgave. Kan godt huske hvordan det var at have sådan nogle opgaver hængende over hovedet, det er såååå skønt når det er ude af verden. Nu kan du med god samvittighed nyde alt det andet livet byder på :o)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  2. Så sejt.. og hjertelig tillykke... Det er bare den fedeste følelse når man er færdig med sådan nogle store opgaver...

    SvarSlet
  3. Tak i to, hvor er i søde :)

    Idag har jeg også valgt at lave "ikke og en skid" .. Som har betydet sovet til klokken knapt 11 og været på det lokale bibliotek og læse dameblade.. SKØNT!

    Kærlig hilsen Julie

    SvarSlet