mandag den 30. maj 2011

Jeg vil male dagen gul

Og det betyder at jeg ifører mig de her, som jeg fik i fødselsdags gave af min far, taget med hjem fra USA :)


Og så får i da lige et lille vers med på vejen...

Jeg vil male dagen gul,
solen som en sommerfugl,
sætter sig på mine hænder,
alle regnvejrsdage ender,
der står maj på min kalender,
Jeg vil male dagen gul


Ja, som i nok kan læse mellem linjerne så er jeg træt af regnvejr, sorte skyer.. og hvad sker der lige for hagl i maj måned? Ja nemlig, nu hedder det snart juni, så nu må det gerne blive rigtigt sommer! 

- Men så er det jo jeg må have mine gule allstars på, som jeg bliver så glad af at kigge på, sommer kom til mig!

2 kommentarer:

  1. Jeg bliver også glad af at kigge på dem - og nu har jeg den melodi på hjernen :D

    SvarSlet
  2. Hihi, jeg går også og synger den sang hele tiden!

    SvarSlet