lørdag den 7. maj 2011

Et kærlighedstræ

I dag er det min fødselsdag og jeg vil gerne lige dele lidt billeder med jer... hihi

Først, kærlighedstræet som det hedder hjemme hos os fra nu af.. Jeg fik det i forgårs fordi vi på det sidste begge havde været lidt pressede pga. opgave skrivning, hvor min kæreste så kom hjem til mig og sagde "Julie, det her er et oliventræ og det kan blive over 500 år gammel, ligesom vores kærlighed".
Så nu står kærligheden og blomster på min altan :)


Næste billede er et billede hvor jeg er i ført mine nye sko som jeg også har fået af min dejlige kæreste, og også lidt for tidligt hehe og derudover mine homemade slaskebukser til den nette sum af 39kr :) og så selvfølgelig min dejligste hund Otto.


Sidst men ikke mindst har jeg også fået det hersens samklappelige bord og stol til altanen. Det er så smart og jeg er så glad for det. Min dejlige kæreste var den glade giver endnu engang, men det kommer nok også ham selv til gode :)


Og så er der ikke mere at sige end at det jo klart er min skyld at i har fået så dejligt vejr idag, så jeg håber i får en god dag :)

4 kommentarer:

  1. Gud hvor kært :) Det er hvad jeg kalder en sød gave.
    Og så skal der lyde et kæmpemæssigt TAK for den rigtig fine gave jeg modtog fra dig - det er så fornemt, at den var blevet opgraderet, og det gør slet ikke noget, at den var forsinket! Jeg har planer om at vise den frem på min blog snarest.

    SvarSlet
  2. Så sødt med kærlighedstræet :) Og så er det også ret pænt.

    Og så også alt det som Bitten skrev, bortset fra at jeg allerede har vist frem på min blog ;)

    SvarSlet
  3. hihi hvor er i søde :)

    Jeg blev også bare så glad for træet, og vi havde endda aftalt at jeg ikke skulle have flere gaver udover skoene og så får jeg både et træ og bord og stol til altanen også.

    SvarSlet
  4. Skønne gaver. Stort tillykke med fødselsdagen :-)) Kh Camilla

    SvarSlet