fredag den 15. april 2011

VINDEREN af min første give-away!

Så er vinderen fundet, og mindsanten om jeg ikke også lige har besluttet at der kommer en trøstepræmie oven i købet OG en "første kommentar"-præmie..

Hoved præmien er jo som før vist:


Oven i hatten kommer der også nogle af mine ny-kreerede påskekyllinger, men det må blive en overraskelse hvordan de ser ud ;)

Udtrækkelsen er gået helt retfærdigt til igennem random.org

*Trommehvirvel* ... bum bum bum

OG VINDEREN ER....

Malou Klidmoster med bloggen du kan se her.

Trøstepræmien som er et par hårelastikker, en hårspænde, og et par øreringe... går til:

Stine med denne blog.

Og så er der jo "Første kommentar"-præmien som går til ejeren af den første kommentar til indlægget, Bitten med denne blog.
Præmien er en hårelastik og et par påskekyllinger som i første præmien.

Hvis i sender mig jeres adresser på juliabsn@hotmail.com inden søndag aften klokken 00.00, så sender jeg præmierne afsted på mandag, hvis ikke jeg har modtaget adresserne ser jeg det som om i ikke vil modtage præmierne og de vil komme under lodtrækning igen :)


Tak fordi i ville være med til min lille leg, jeg lover der snart kommer en igen :)

Kærlig hilsen Julie

5 kommentarer:

  1. Ih hvor fint, godt at du også udtrak trøstepræmier :D
    Sender just min adresse. Årh, påskekyllinger, altså! Jeg glæder mig.

    SvarSlet
  2. Gratulerer så mye til vinnerne! :)) God helg!

    SvarSlet
  3. Yay, dejligt at der lige var ekstrapræmier til mig og Bitten! Jeg sender min adresse med det samme :)

    SvarSlet
  4. Hey, hvis man ønske ik, så synes jeg at den gule blomst er helt vildt fin :)

    SvarSlet
  5. Jeg skal se hvad jeg kan gøre :) Egentlig hører den jo til hos hovedpræmien, men hvis jeg ikke får tilsendt adresse fra hoved-vinderen inden fristen er udløbet så er den din :) Ellers ser jeg om jeg har andre gule...

    SvarSlet