mandag den 11. april 2011

Min første GIVE-AWAY!!! :)

Kære alle sammen,

nu må det være blevet tid til at jeg skal prøve mig ud i det der med give aways. Og den første af slagsen bliver en lille blanding af forskellige ting jeg har lavet, og lur mig om der ikke også kommer et par trøste præmier og lidt hemmeligheder med i puljen...


Altså består denne give away af to rammer klædt på i lækkert papir i forårs farver, indhold må man selv stå for ;) 3 hår elastikker, 2 hårspænder, en hårbøjle og et par øreringe ...

For at være med er det samme regler som rundt i resten af blogland:

1 lod for en kommentar
2 lodder for en kommentar + fast læser
3 lodder for en kommentar + fast læser + at linke til min give away.

(For nemhedens skyld så skriv i kommentaren hvor mange lodder i deltager med)

Jeg håber i vil være med på lidt sjov, og for god ordens skyld skal i jo også lige vide hvornår denne lille leg slutter, og det bliver på fredag d. 15 april klokken 18.00 sådan at i kan nå at få lækkerierne hjem inden påske :)


Kærlig hilsen Julie

19 kommentarer:

  1. Jeg er helt klar med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  2. Den fine præmie vil jeg da gerne vinde :) Jeg forsøger mig med tre lodder.

    SvarSlet
  3. fin give away, jeg tror også min datter gerne vil have fingrene i nogle nye smarte hårspænder. 3 lodder til mig :D

    SvarSlet
  4. Ih så fint! Jeg er med på 3 lodder :-)
    Og sikke en dejlig blog du har!

    SvarSlet
  5. jeg vil meget gerne deltage
    2 lodder til mig
    bum bum så har du snart 20 der følger dig :)

    SvarSlet
  6. Wee, jeg troede slet ikke der var nogen som ville være med på min lille give-away. Hvor dejligt :) Jeg elsker nye læsere!!

    SvarSlet
  7. Jeg hopper straks med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  8. Ihh hvor fint. Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Sikke nogle fine præmier, jeg deltager gerne med 3 lodder :D

    SvarSlet
  10. Min datter ville elske de fine præmier (mor'en osse... ) så 2 lodder i bunken til mig
    kh Pia

    ps. måske ses vi snart til kreaaften igen - planlægger et til maj :-)

    SvarSlet
  11. Selvfølgelig vil jeg være med. 3 lodder tak. Vi er nok nogle stykker duller herhjemme der kan bruge den slags.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  12. very nice gift, I hope for the best.
    1 entry
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Jeg er med på 3 lodder og måske har du lyst til at deltage i min give away ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  14. Det er lige mig. Fine ting du har lavet.

    3 lodder til mig, tak

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  15. 3 lodder til mig, Julie :) Skal vi ikke snart ses til lidt hygge? Knus

    SvarSlet
  16. Wee flere der vil være med! :)

    Christine, vi skulle finde ud af noget med at lave cupcakes, det kunne være sjovt! :)

    SvarSlet
  17. Så koselig giveaway! Jeg krysser fingrene og håper på den søte hårpynten til min lille jente som fyller 2 år i dag! :))
    Tar 2 lodd; kommentar og bildelink på egen blogg.

    Ha en kjempefin dag! :)

    SvarSlet
  18. jeg vil gerne være med ... med 3 lodder :)

    SvarSlet