lørdag den 30. april 2011

Her sidder jeg


Og nyder livet med et glas selvrørt kakaomælk og en romkugle med computeren på skødet og blogger på skærmen...
Ja ok, jeg har godt nok Buddingevej i baggrunden som oftest er rimelig trafikeret, men det dejlige vejr gør at jeg helt glemmer trakfikstøjen :)

Er livet ikke bare fantastisk?


Normalt er jeg kun til de der romkugler fra bageren, og de hjemmelavede selvfølgelig. Men da jeg nu var i Netto havde de nogle, og jeg tænkte "Det ku jo være at de smagte godt" og undrede mig lidt over at de faktisk var placeret i nøjagtig de samme papirs muffins forme som jeg har købt i IKEA! .. Mon Netto og IKEA har et lille samarbejde kørende?? Bum bum...Nå ligemeget.. Men de smagte altså ikke helt så fortræffeligt som håbet, øv øv.. Men så har man også prøvet det.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, så skidt pyt med trafikken ;-)

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Gitte - Det var så varmt til sidst at når jeg sad og syede med bukkede arme kom der sved dråber i albue-hulen? :) ! Skønnere bliver det ikke hehe

    God weekend til dig også :)

    SvarSlet