torsdag den 17. marts 2011

Goodiebags..

Madbloggertræf 2011, her er lidt billeder af hvad jeg kom hjem med:
(øv, det var tungt at slæbe, men det var det værd)


(Otto syntes det var noget så interessant med alle de varer, så han kom også lige med på billedet)



Billederne siger jo hvor meget jeg kom hjem med, det var helt overvældende. Men det havde jo ikke været sådan hvis ikke det var for sponsorerne, så derfor siger jeg stor tak til:

Microplane, Skærtoft, Grøn Balance, Selleberg, Pernod Richard Denmark, Kildespring, Nyker Brød, Den store Bagedag, Aarstiderne, IQ Foods, Experisense, Oscar, Dansukker, Helios, Mill & Mortar, House of Denmark, Lindt, Smag og Behag, Magasinet Mad, Zoégas, Risebryggeri, Growers Cup, Woodshade, Økoladen, Grønnegaarden, Løgismose, Arla, Isklar og ikke mindst Santa Maria som stod for størstedelen af gaverne.

Jeg er allerede kommet godt i gang med at bruge og smager sagerne, men en ting jeg lige vil nævne som noget helt specielt er en af varerne fra Helios, nemlig Økologisk Amaranth Nødde Müsli som virkelig smager helt fantastisk sammen med vaniljeyoughurt. Egentlig syntes jeg prisen på den er ret så krads, men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre når posen er tom, for det smager virkelig, virkelig skønt. Det er klart den bedste müsli jeg nogensinde har fået. Dog er smagen lidt flad når man kun spiser den med mælk, men vaniljeyoghurt er TOPPEN!

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at sætter pris på tingene - og tak fordi du så flot nævner vores sponsorer :-)

    Jeg håber, at du får glæde ud af det hele.....

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. Jeg kan da vidst virkelig ikke være andet bekendt! Det jo ikke hver dag at man bliver så begavet, og det skal der da bestemt takkes for. Jeg er utrolig taknemlig.

    SvarSlet