torsdag den 10. marts 2011

En rulle af hakket svin

Jeg vil lige fortælle lidt om den noget aftensmad jeg lavede for et par uger siden, for det smagte bare så godt at jeg stadig tænker på det.. og vi skal altså snart ha' det igen!

Inspirationen fik jeg på Birthes blog, men det blev jo alligevel lavet lidt på min egen måde, hvis man kan sige det sådan.

En rulle af hakket svin med mozarella og pesto i midten og pakket ind i parmaskinke, stegt på panden. Dertil var serveret "pomfritter" af rodfrugter og lidt salat drysset med sesam. MUMS det var lækkert. Sammensætningen af menuen lavede jeg ud fra at jeg gerne ville have lidt sødt, surt, bittert og salt på tallerknen. og lidt der knaser! - det fungerede!

2 kommentarer:

  1. Uhmm, lækker udgave der, Julie :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Tak Birthe, som du selv siger kommer al inspiration jo et sted fra, og min kom fra dig, så jeg måtte jo lige lære at linke :)

    - Julie

    SvarSlet