fredag den 4. marts 2011

En klassiker i grønt og storskrald

Nemlig en æggemad og så mit nyeste fine fund til storskrald.

En æggemad med grønt, bestående af svigerfars hjemmebagte rugbrød, avocado smurt ud på bunden, frisk spinat, æg (selvfølgelig), mayonaise og purløg og karse på toppen. Ih jeg elsker bare æggemadder, jeg kan spise det hver dag!



Og så fandt jeg da lige denne fine kommode til storskrald, sikke et fund, hva? Den passede lige ved siden af min sofa og alle de poser der lå med garn og uld ved siden af sofaen er nu kommet i skuffer og er blevet sorteret.



Og snart kommer der flere indlæg, for jeg har bare lavet så mange kreative ting på det sidste, men haft dårlig samvittighed, for jeg burde jo lave skolearbejde!

1 kommentar:

  1. En god ide med spinat i bunden, det har jeg slet ikke tænkt på :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet