onsdag den 9. marts 2011

Der er to ting på menuen

Idag har jeg skam været lidt kreativ igen, og jeg er ret tosset med resultatet selvom det var en smule svære at lave, end jeg lige havde gået og forestillet mig oppe i mit hoved..

Og det jeg biksede med var nemlig en lille kurv/urtepotteskjuler lavet af gamle cykelslanger. Jeg har et eller andet med genbrug! Jeg syntes det er fedt når jeg kan skbae noget nyt helt uden at jeg skal bruge nogle penge :p



Den anden ting jeg er i gang med skulle gerne om lang tid ende ud med at blive et gulvtæppe.. Men nu må vi se om det når så langt, for indtil videre er det ikke større end at den kan bruges om en lille briks under et glas.
Jeg har det jo indimellem sådan at jeg gerne vil have at tingene jeg laver skal være færdige næsten før jeg er begyndt og derfor har dette projekt faktisk ligget stille i en uges tid.
Men jeg ved også bare at når jeg så er færdig med et projekt som har taget rigtig lang tid at lave så er jeg også helt høj bagefter af glæde og stolhed. Man må da godt være stolt af sig selv, ikke?

Men pt. er det også det eneste projekt jeg har liggende på standby, udover en "suttesnor" og jeg kan bedst lide ikke at have alt for mange projekter liggende samtidig.



Mit "gulvtæppe" her fletter jeg af noget stof-garn, vidst kaldet frutti (Det er noget jeg har fået gratis, og så siger man jo bare TAK!), hvor jeg har dobbelt snor, og så fletter jeg ca en meter af gangen, for hvis snoren er længere kludrer det gevaldigt... Når snoren er ved at være opbrugt binder jeg bare nyt i og kører videre. Men imellem tiden syr jeg hele tiden fletningen fast til arbejdet, med en lille sytråd, i hånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar