søndag den 20. februar 2011

Weekendens kreationer

I weekenden her har jeg kreeret flere små ting, men deriblandt en bordløber og en lille hårelastik.. Jeg har også lavet en halskæde, et armbånd og en lille uro, alt sammen med små filtkugler, men det har jeg endnu ikke fået tager billeder af :)


En bordløber af forskellige rester...


En lille hårelastik lavet af to rosetter og en gammel knap, til min mor :)

Derudover har jeg også været på biblioteket.. Jeg har jo sat mig for at jeg skal lære at hækle. Så jeg har lånt en masse forskellige bøger omkring det fordi jeg tænkte så måtte der jo være nogle illustrationer jeg kunne finde ud af.. Og det har da også gået meget godt, jeg er hæklet i 5 timer idag!!! Hvad det bliver til må i se på et andet tidspunkt, hvis jeg tør vise det frem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar