tirsdag den 22. februar 2011

Et lille rødhætte slag...

Eller sjælevarmer, eller kappe, eller hvad man nu kalder det?

Jeg har i hvert fald strikket det, lang tid før jul, men først fået sat et bindebånd i nu, som faktisk stammer fra en julegave fra vero moda :)


Og så var jeg på rov i Søstrene Grene, det du skal lægge mærke til er det fine armbånd med filtkugler, det er super simpelt, men jeg syntes bare det giver så dejligt meget farve i hverdagen med sådan et lille finurligt armbånd.

Plastrene er også fra Søstrene Grene, men det er en anden historie.. Jeg ved godt at de er til børn, men de er da meget søde, og er det ikke okay hvis man bare er et.. voksent legebarn?
(Min kæreste havde slebet vores knive og det tænkte jeg ikke lige over da jeg skulle skære mig en bolle, og hov, den skar lige lidt hurtigere igennem bollen end normalt. Av!)

1 kommentar: