fredag den 18. februar 2011

Et kludetæppe!

Mit nyeste projekt var at sy et kluddetæppe, og ja.. Det er blevet et rigtig kludetæppe for jeg var altså ikke lige så præcis med de syninger der, eftersom det også var mit første af slagsen.. Men jeg syntes faktisk alligevel at det endte meget godt ud :) .. Men næste gang tror jeg altså jeg bruger nogle papstykker og syr i hånden i stedet.


Stoffet er nogle rester som jeg købte i Ikea.. Man kunne få 15 stykker rest for 50 kroner, og til tæppets firkanter har jeg brugt 3 af de 15 stykker.. Det beige stof uden om er også et rest stykke, dog fra stof 2000 til 35 kr, hvor der stadig er meget tilbage af..
Nu mangler jeg bare at sy en bagside på, og så glæder jeg mig ellers til at skulle varme mig under det.

Ha' en dejlig weekend, og vi skrives jo nok ved ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar