lørdag den 6. november 2010

What a wonderful weekend! Husk at at gå på kompromis for din elskede!

Ih hvor er det bare dejligt at have weekend selvom jeg kun har været i skole i en uge :)

Jeg har fået lavet rigtig mange fine smykker i dag og i går aftes, og jeg har det bare så skønt når jeg sidder og laver det. Så siger jeg til min kæreste "Skaat, se hvad jeg har lavet" og efter 2 armbånd, 4 par øreringe og 3 halskæder så har han svært ved at skjule at han ikke er lige så begejstret som jeg. Men jeg har også lidt svært ved at virke lige begejstret hver gang at vi kører forbi en bil magen til en af hans gamle biler bare i en anden farve eller årgang, eller bare en der er nøgagtig magen til. Men så er det jeg tager mig selv i nakken og må i stedet tænke, det er jo egentlig helt okay! Jeg kan ikke forvente at han gider mine smykker når jeg ikke gider hans biler, og igen må man gå på konpromis og glæde hinanden ved at gide at høre om hinandens interesser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar