torsdag den 4. november 2010

Man må følge sin drøm

Jeg har valgt at lave min blog lidt om, så den fremover ikke kun er idéer til gør-det-selv ting men nu også lidt baggrundshistorie om mit liv, hvor jeg er i det, hvad jeg er i gang med og hvad jeg drømmer om.

Det første jeg gerne vil skrive om er, at man skal følge sine drømme! Grunden til at jeg skriver det er at jeg netop er gået i gang med forberedelserne til at skrive en forretningsplan. For min drøm er at få min egen virksomhed.

Konceptet til min virksomhed er ikke færdigudviklet, men det bliver en form for kursus virksomhed/inspirations butik hvor man kan lære at være kreativ, og blive inspireret til ting man selv kan lave.

Grunden til at jeg fik den idé var at jeg længe gerne ville lære at strikke. Og da jeg er glad for at komme på biblioteket og derigennem får rigtig meget inspiration tænkte jeg at jeg ville låne bøger om det. Men det er ikke sådan lige til. Der er et specielt sprog i strikke bøger og strikke opskrifter og det sprog kendte jeg ikke. Men så måtte jeg jo lære det og det var heller ikke lige til. Faktisk har jeg stadig lidt svært ved det. Men jeg har lært at strikke og jeg ved at mange har samme ønske som mig om at lære at strikke og andre kreative ting.

Så hvad andet er der at gøre end at følge sin drøm og prøve det af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar