fredag den 5. november 2010

Jeg skal lære at strikke strømper

Lige om lidt er det weekend og ih hvor jeg glæder mig!

Turen går til Falster, ned hos familie og sviger familie. Og tiden der skal jeg bruge på at lære at strikke strømper. Det er under et år siden jeg lærte at strikke, under oplæring hos min mor og er nu klar til at gå videre. Jeg har nok strikket 10 forskellige tørklæder men nu skal jeg altså videre.

At lære noget nyt inden for den kreative verden er noget af det aller bedste jeg ved. I det hele taget at udfolde sig kreativt, der findes intet bedre. Det er min kæreste så også ved at være lidt irriteret over.. Han går og drømmer om en ferie langt væk, helt uden strikke tøj og bøger. En ferie hvor der kun er tid til hinanden. Men jeg er ikke så sikker på at det er en ferie som jeg ville kunne holde, for jeg slapper af ved at være kreativ og ved at have et af mine håndarbejder i hånden.
Men mon ikke vi kan finde et kompromis?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar